dimarts, 8 de març de 2011

Què diu la premsa sobre nosaltres





Un grup de dones s'inspira en les protestes femenines contra Berlusconi i crea 'Les dones diem prou a Camps'
15:3907.03.2011
València (ACN).- Escriptores, actrius, diputades, professores o estudiants valencianes'han adherit al manifest 'Les dones diem prou a Camps', presentat aquest dilluns. Inspirat en les protestes femenines contra Berlusconi a Itàlia, el manifest diu 'prou a la desfeta dels mínims drets bàsics com la llibertat d'expressió, d'informació, d'educació, de tria de model familiar o econòmic' i a 'Camps i al seu govern manipulador, corrupte i censor'. El text finalitza advertint 'li ho diem clar i alt senyor Camps, en la nostra llengua, la que ens estimem: el valencià. I no prenga la força de les dones com una actitud anodina i sense importància. El carrer és nostre. El món ha sigut i és nostre. Fins ací hem arribat!



Un grup de dones diu Prou a Camps
El col·lectiu, que es defineix com a transversal i nascut de les xarxes socials, presenta un manifest contra el president del Consell
S'inspira en les protestes femenines contra Berlusconi
07/03/11 12:00 - valència - Redaccióemail protegit


Escriptores, actrius, diputades, professores o estudiants valencianes s'han adherit al manifest “Les dones diem prou a Camps”, presentat aquest dilluns. Inspirat en les protestes femenines contra Berlusconi a Itàlia, el manifest diu “prou a la desfeta dels mínims drets bàsics com la llibertat d'expressió, d'informació, d'educació, de tria de model familiar o econòmic i a Camps i al seu govern manipulador, corrupte i censor”. El text finalitza advertint Camps que no prenga la força de les dones com una actitud “anodina i sense importància”. “El carrer és nostre. El món ha sigut i és nostre. Fins ací hem arribat!.


 Les dones diem prou a Camps' reclaman otro modelo social

"Ante el deterioro de los mínimos derechos básicos como la libertad de expresión, de información, de educación, de elección del modelo de familia o económico, las mujeres valencianas decimos basta a Francisco Camps y su Gobierno manipulador, corrupto y censor".


El colectivo Les dones diem prou a Campspresentó ayer en Valencia, víspera del Día de la Mujer, un manifiesto en el que reclama una sociedad distinta. "Esta no es la sociedad que queremos para nuestras hijas e hijos. Tienen derecho a vivir en una sociedad elevada culturalmente". Entre las impulsoras de esta iniciativa se encuentran la diputada Ana Noguera, la profesora Carme Miquel, la periodista Reis Juan, la escritora Gemma Pasqual o la actriz Rosanna Pastor.


Mujeres contra la "situación de emergencia" en el País Valencià

Una plataforma femenina exige el fin de la corrupción y el respeto a la libertad de expresión


Las siete mujeres que presentaron ayer en Valencia la plataforma Les dones diem prou a Camps (las mujeres decimos basta a Camps) eligieron un lema y una imagen muy conocidos para caracterizar su movimiento. El lema es We can do it (podemos hacerlo). La imagen es la de una mujer arremangada que mira con cara de mucha indignación al espectador mientras le hace un corte de mangas.
Inspiradas en este icono feminista, las mujeres que ayer presentaron el movimiento usaron el verbo "arremangarse" para definir su razón de ser y sus objetivos."Arremanguémonos, que ya está bien y hay mucho que hacer", resumió Rosa Roig, escritora, en rueda de prensa. Y "lo que hay que hacer" es mostrar un profundo desacuerdo con la política de Francisco Camps, presidente valenciano.


Las mujeres valencianas dicen basta a Camps
08. MAR, 2011 0 COMENTARIOS
Una gran parte de la población valenciana en general, y las mujeres en concreto, empiezan a cansarse de la situación política que se vive en la Comunidad Valenciana. Si hace unos días eran miles los valencianos que se manifestaban tras el apagón de la televisión autonómica de Catalunya, ahora son las mujeres las que exigen el fin de la corrupción y el respeto a la libertad de expresión.

La plataforma que ha hecho públicas sus exigencias en Valencia se denomina ‘Les dones diem prou a Camps’ (las mujeres decimos basta a Camps). En la presentación de la plataforma, la escritora Rosa Roig aprovechó para mandar un mensaje a las mujeres extensible a todos los valencianos “arremanguémonos, que ya está bien y hay mucho que hacer”, comentó una indignada escritora que apostilló que “ganar elecciones no da derecho a hacer tabla rasa con todo, ni a la censura, ni a la corrupción”.